Hur får man pengar??

Skulle precis hoppa in i duschen.. Ställde mig i duschen och drog på vattnet.. Tror ni det kom något vatten?
Nej jag hade såklart glömt bort att vattnet är avstängt idag till kl 14 :( Hur ska jag nu kunna laga mat?Borsta tänder? Får bli att vänta till kl blir 14..
I eftermiddag ska jag, Kim, Ellah, Maria , Hebbe och Nathalie åka och bada :) Kul att Kim kommer följa med idag.. Då får han se hur kul Ellah tycker det är att bada..
Kollade nyss på mitt konto. Hmm inte mycket pengar där efter jag betalat räkningar. Då ska jag klara mig hela månaden och så har jag inte storhandlat en :( Om jag nu kommer ha råd med det...
Hmm känner mig lite små stressad. Nu klarar jag mig precis ekonomiskt. Det är för att jag tar ut full föräldapenning.. Vill inte göra det efter jul. Vill kunna vara hemma lite längre med Ellah. Vill inte att hon ska börja dagis mitt i sommaren när hon fyller 1 år.. Man kan nog inte ens skola in barnen mitt i sommaren..
Åhhh hur ska detta gå?? Hur ska jag och Ellah klara oss? Någon som vet vart jag kan jobba extra efter jul? Så jag kan spara mina föräldradagar...
Nej nu måste jag byta på Ellah.. Hörde hur hon sket på sig,, haha..


Kommentarer
Postat av: Din bror?

Har väl ganska gott om pengar? Jag menar, kolla grabbens kläder, kolla grabbens sätt att vara, kolla bara hur han är på krogen......

2009-09-29 @ 23:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0