Äntligen sol! :)

Har nyss kommit hem ifrån stan. Har klippt mig och ätit lunch med min kära mamma. :)
Idag hos barnmorskan gick allt jätte bra. Magen ligger precis där den ska vara nu.. Det var skönt att höra.
Barnmorskan kände också efter vart bebisens huvud var någonstans. Och det låg neråt, så den har redan lagt sig tillrätta hihi. Barnmorskan frågade om jag också ville känna huvudet. Och självklart ville ja det. :) Det var en skit cool känsla att få känna hennes (till min förvåning) stora huvud.! Så nu längtar jag en och mer tills hon vill komma ut till oss! :)

Nej nu måste jag packa ihop tvätten, måste ner och tvätta!
En varm vår kram till er alla! Solen och värmen är äntligen här!!!

Kommentarer
Postat av: nina vestlin-brånn

Så skönt att allt var bra hos barnmorskan:)ja det finns fler som är nyfikna och längtar tills den där lilla tösen tittar fram i dagsljuset:)

I dag ser det ut att bli lika fint väder som i går:)

kör försiktigt om ni beger er till stockholm i kväll

Nina

2009-04-02 @ 11:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0