Är så stolt över dig min älskade!!

Har precis kollat klart på Unga mödrar som går på Kanal 5. Ett intressant och roligt program :)
Idag har jag vart hos min barnmorska. Alla prover såg bra ut och bebisens hjärljud lät fina... <3
Bebisens huvud hade sjunkit ner mycket mer nu, men var fortfarande lite ryckbart. Min mage hade växt massor på dom här två veckorna, haha. Hon visade mig kurvan och där stack den iväg som en pil rakt upp. Men det var tydligen ingen fara för den låg fortfarande precis innanför den normala kurvan.

Jag är så stolt över min underbara sambo Kim. Idag hade han uppskrivning på vägverket för C körkortet.
Och självklart klarade han det :) Jag hoppas att uppkörningen kommer gå lika bra.! Sen har han bara uppskrivning och uppkörning för CE kvar. Men jag tror nog han klarar det.. :) Han pluggar på så hårt och det märks att han verkligen vill det här!
Jag älskar dig kim!!

Kommentarer
Postat av: nina vestlin-brånn

Hej! Och grattis Kim till uppskrivningen:) hoppas vi snart är på fötter här efter maginfluensan så vi kan bjuda hit er på grillning;)

Ja snart är det inte långt kvar tills lillan kommer ut.....ska bli sååå spännande att bli farmor(även om det känns så gammalt att få heta farmor)

2009-04-14 @ 22:44:50
URL: http://www.brann.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0