Började bra, slutade dåligt!

Dagen började jättebra. Solen sken för fullt och allt kändes härligt.
Kenny kom förbi mig och Kim och vi åkte upp på stan för att köpa biljetter till Ösk- Elfsborg matchen.
Vi gick sedan och satte oss på en uteservering, Kim och dom andra drack öl och jag fick nöja mig med en stor cola. hihi.
Vi gick sedan ner till Berhn Arena för att kolla på matchen. Ösk började att spela hyfsat bra, bättre en Elfsborg iallefall.
Tyvärr missar vi för många frilägen och detta slutar i en usel förlust :(
En domar skandal kan man kalla det, linje domaren visar offside. Och Ösk försvar stannar upp, Elfsborg gör mål och det blir mål.. Nej ussh o fy fan för denna match. Visst det var inte offside det var Kilhberg som råkade passa fram bollen till en Elfsborg spelare, Men då ska inte domaren visa offside. Oj förlåt sade han sen. Men vad kan man göra då?? Inte spola tillbaka tiden inte!! Nej ussh vad arg jag är-...Och Kim ska man inte prata om..
Dagens spelare var iallefall Almebäck och Porokara :)  dagens sämsta var nog Kim Olsen tycker jag nog, han har tappat väldigt mycket. Han ska vara Ösk bästa spelare? Hmm just nu är han nog Ösk sämsta spelare tyvärr.....
Nej nu får vi bita ihop och försöka tagga till nästa match, borta mot Örgryte..

Kim på uteserveringen.      Kotten, Aj och Kenny.   Gott med kall öl i solen.              Kubanerna!


Just nu sitter jag och Kim och kollar på Talang 2009. Vi ska strax gå över en sväng till Maria och Hebbe.
Imorgon är det påskafton, då blir det att åka hem till moster och träffa släkten!


Glad Påsk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0