En lugn lördagkväll!

Ikväll har vi bara tagit det lungt. Kollat tv och ätit lite godis :) Kl är nu bara 22:30 och det är lördagskväll, men både jag och Kim är jätte trötta. Så vi tänkte faktiskt gå och lägga oss och sova strax. Eller Kim sover ju redan i soffan hihi. Så himla go är han när han sover. Eller vad säger ni??  Så som Kim sover kan till och med fåglar bygga bo i hans mun. :)


Imorgon ska vi till min kusin Sara som fyller 20 år!
Och på måndag har Ösk premiär i allsvenskan :) Självklart ska man kolla in den matchen..
Nej nu ska jag försöka sova lite! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHHAHA....hur fan ser du ut när du sover min son????

2009-04-04 @ 22:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0