Födelsedags kalas!

Idag har jag ätit lunch hemma hos min mamma. :) Tacos blev det, mums fillibabba!!
Efter maten åkte vi ut en sväng till Ikea, inhandlade lite smått. Men var mest mamma som shoppade faktsiskt :)
Efter Ikea åkte vi ut till min kusin Sara som fyller 20 år idag. Grattis Grattis Sara!!
Vi åt gott fika och fick en väldigt god tårta som Sara hade bakat.  Duktig du är!
Nu har jag precis kommit hem, och har en del att göra. Ta upp tvätten och fixa lite med papper till gymnastiken. Sedan ska jag sova, ska upp och jobba tidigt imorgon..

Imorgon spelar Ösk match :) Blir kanske att se på den tillsammans med Kim, min farfar och min faster Åsa på pitchers eller Nobel.. :) Vore kul om det blev så, vi får se imorrn...


Puss o Hej leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0