Föräldraträff nummer 2!

Just nu sitter jag och Kim o tittar på Gordon kitchens nightmares! Gordon är för skön! :)
Jobbade 4 timmar idag på förmiddagen. Skönt att bara jobba liten stund idag :)   Sedan tog jag en promenad i det soliga vädret med en glass! Man längtar så till sommaren när det är så fint väder ute.
I eftermiddags var jag och Kim på föräldraträffen. Vi fick börja med att titta på en förlossnings film. Kim blev nog lite förvånad över att killen faktiskt gör en hel del under förlossningen. Han har nog mest trott att bara jag gör jobbet och att han inte kan göra något.
Men den dagen det väl sätter igång kan jag lova er att han kommer få mycket att göra. :) Hämta dricka, massera och peppa mig som bara den. hihihi
Blev pannkaka när vi kom hem. Gott gott!!


Imorgon jobbar jag inte! YES så skönt!! 
Hittade inte sladden till datorn, så bilder kommer imorgon istället! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0