Förlust mot Dif :(

Gårdagen började bra, Jag jobbade till kl 1. Sen vid kl 6 kom min Faster Åsa hit till oss och vi gick ner till Nobel för att kolla Ösk- Dif. Jag, Kim och Åsa beställde in mat och dricka, och lagom när maten kom så kom Farfar också :)  Det var trevligt att umgås med dom en kväll. Blir ju inte så ofta eftersom Åsa bor i sthlm. .
Och sedan satte matchen igång.. vad ska man säga om den? Ussh och fy vad arg jag är.. För det första, vad var det för J-vla domare som dömde matchen. Kan ge mig F-n på att han hade Dif kalsonger på sig under domar stället. Eller vad tror ni?
Ösk gjorde inte heller sin bästa match igår, men tyckte faktiskt dom var värda minst 1 poäng. För Ösk spelande faktiskt bättre en Dif.    Men vad gjorde Ösk igår? Ingen på mittfältet höll i bollen. Dom sköt iväg den så fort dom fick den. uj uj säger jag bara..Kim Olsen måste skärpa till sig. Skulle inte han vara Ösk bästa spelare? Inte något jag såg av igår. Lika så med Nordin, Vad gjorde han rätt igår? Dom som spelade bra igår var Ösk baklinje och min favorit spelare Roni Porokara :) Men Roni gör alltid bra ifrån sig i mina ögon haha.
Nej nu får vi sluta deppa och peppa inför matchen hemma mot Elfsborg nu på fredag. Blir att gå dit och stötta Ösk till en seger!!

Åsa och min Farfar.                  Jag i den FINA tröjan.

Imorgon ska jag jobba. Det blir förmodligen sista dagen jag jobbar nu innan jag får barn. Jag känner att jag inte orkar längre, börjar få ont överallt i kroppen!!
Nej nu ska jag gosa med Kim, sen blir det väl o sova!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0