Inte ett skit....


                                            Grattis Maria!!

Var hemma hos Maria igår. Det blev en riktigt trevlig kväll :) Vi åt god mat och pratade en MASSA....
Tack för en underbar kväll tjejer :) Och spec tack till dig Maria!!

God middag avnjutes!   Maria, Ewe och Nena    Elli och Monika.              

Nena, Ewe och Tove.

Idag har jag och Kim inte gjort ett skit!.. Det blev en väldigt sen kväll igår så vi sov lääänge..
Sedan har vi bara kollat tv och myst hela dagen. Men man behöver sådana dagar också. <3   Eller hur??

Imorgon spelar Ösk hemma mot helsingborg. Kommer bli en väldigt tuff match, men som jag hoppas vi vinner!!
Heja Ösk!!
Nej nu ska jag krypa ner brevid min sexiga man och sova!! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0