Inte mycket gjort...

Igår ställde jag in gymnastik träningen, var många tjejer som ej kunde komma..
Jag följde då med Kim och Anders till Kungsör istället  för att kolla på en bil.! Men tyvärr blev det inget köp för våran del :( Var en Finsk zienare som ägde bilen. En riktig skojare , han hade målat över all rost .Och under bilen var det ett stort rost hål in till bilen. Så det var bara att vända och åka hem. Jag och Kim åkte hem till Maria och Hebbe och åt god kladdkaka som Maria bakat :)

Idag är det Tisdag och jag har ärligt talat inte gjort ett skit.. Har haft tråkigt och mer tråkigt.
Men imorgon blir det barnmorskan, tvätta och träna tjejerna. Så får väl ta igen allt imorgon!
Snart är det avspark för Ifk Göteborg mot Ösk. Jag ska ladda hem matchen på datorn och sitta hemma och skrika! Heja heja.
Det kommer bli en sjukt tuff match, Men jag hoppas vi kan ta någon poäng iallefall!!
Nej nu ska jag Heja på Underbara Ösk. Det hoppas jag ni också gör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0