Ont, ont och ont!!

Har sovit så dåligt i några nätter nu. Har haft så fruktansvärt ont, har lyckats fått foglossning :(
Tycker så synd om Kim, där ligger jag och skriker på nätterna och han försöker att sova. Men min älskling har hållt om mig och försökt gjort allt han kan. Stackarn går runt som en zombi i skolan.  Men inatt fick han sin skönhets sömn iallefall :)

Ska snart laga iordning en jättegod kyckling gryta, som vi ska äta när Kim kommer hem ifrån skolan.
Ikväll har jag gymnastikträning, hoppas verkligen det går bättre en i måndags. Det är sista träningen nu innan tävlingen i helgen, så det blir hård körning ikväll :=)

Åhh nu orkar jag snart inte vänta längre. Vill att förlossningen ska dra igång snart. Men med min otur går jag väl minst 2 veckor över tiden!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0