Påskafton och Påskdagen!

Igår var det påskafton, och det var underbart väder... Kim och jag gick ut på förmiddagen och satte oss i en park för att sola lite. En glass i den härliga solen blev det också :)
Vid 2 tiden åkte vi hem till min moster Tina, vi samlas alltid på påsken hela släkten för att fira påsk.
Vi i mammas släkt är så trött på påsk mat jämt, så iår blev det massa olika pajer att äta istället. Kyckliingpaj, Tacopaj, Laxpaj och skinka o broccolipaj, med en massa god sallad och olika frukter som meloner kiwi, mfl.. Mm så gott det var :)
Efter maten tog hela släkten en promenad i det underbara vädret, sedan väntade god kladdkaka...
Det blev en trevlig dag med familj och släkt :) På kvällen blev det en lugn kväll framför tvn för min del och för Kim framför datorn..
                                                 Bilder från Parken...         



Idag är det påskdagen och den har vi spenderat ute i Leken hos min Farmor. Hon och hennes man Stellan har sommarstuga där, men som nu har blivit deras hem året om :) Dom håller på att renovera och bygga ut hela tiden känns det som, men en så länge har det blivit jättefint! :)   Mina kusiner från sthlm har också en stuga precis brevid Farmors och dom var hemma i Leken nu över Påsk. :) Så vi tog en underbar fika i solen allihopa. Och pappa och hennes fru kom också förbi.. Så vi blev en del.. Trevligt :)


                                                                Bilder från Leken!


Imorgon är det Annandagpåsk och då blir det gymnastiktävling för mig och mina gymnaster. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0