Så trött på folks kommentarer!

Åhh jag är så trött på folks kommentarer hela tiden. Som åhh vad tjock och svullen du blivit. Som om jag inte vet det?? Jag ser mig själv i spegeln varje dag, och det är jag som ska ta på mig mina för små kläder inte ni.. Så JA jag vet att jag är tjock och svullen. Men är det inte så man blir av att vara gravid??? Vet att folk inte menar illa, men man blir trött av att höra det kanske 10 gånger om dagen. Man känner sig redan otroligt tjock och nere, och det blir ju inte bättre av att folk påpekar hur man ser ut hela tiden :(
Och allt det här petande på MIN mage hela tiden. Finns folk som jag knappt pratar med annars som kommer fram och rör och smeker min mage. Vet att det är en fin liten underbar flicka där inne, men just nu är det bara MIN stora feta mage ni tar på, och det uppskattas inte av mig.
Visst älskar jag att T.e.x min pappa som jag inte träffar så ofta kommer fram och rör min mage.. Då blir jag bara glad :) Det är ju hans lilla barnbarn där inne.. Och när min sambo Kim tar och smeker min mage, det njuter jag av.. :)
Men jag vill bara dela min mage med mina närmaste och käraste just nu. Vad är så fel med det???
Folk frågar inte hur det är med MIG längre, utan alla säger. Hur är det med magen då? Men hallå?? Finns inte jag kvar eller.?Är jag bara en stor mage nu??
Nej skärp er folk :) Jag är faktiskt fortfarande Therese inte bara en stor mage. Och visst vill ni känna på min mage, så kan ni väl iallefall fråga mig? Då får ni mer en gärna känna på den.
Men snälla sluta med alla kommentarer om att jag är fet, för det vet jag redan att jag är!!!!


                                                         FETA JAG!! :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Såg ditt inlägg på gravid.se och kikade in. Tycker visst att man kan skriva som du gjort. Känner igen delar av det. Varför bryr sig folk så mycket och varför måste de känna på ens mage. Som om att en gravid mage är allmän egendom... När ska du ha din lilla flicka? Verkar som om vi är ganska lika långt gångna du och jag. Jag är beräknad till den 2a juni. "Bara" 50 dagar kvar nu =)

2009-04-13 @ 10:47:37
Postat av: zara

skrev ett liknande inlägg i min blogg för ett tag sedan då mitt tålamod tog slut! Man blir sp trött på dessa kommentarer..

Du är absolut inte fet.. Du har en jätte fin mage!!

//ZARA

2009-04-13 @ 10:54:32
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: Therese

Jag är beräknad till 29 maj, så då har vi ungefär lika långt kvar :)

2009-04-13 @ 11:04:24
Postat av: madde pärneblom

fan va fin du är gumman !! du ska bli morsa helt sjukt roligt =) hoppas allt går bra pusskram <3

2009-04-23 @ 12:37:10
URL: http://modelain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0