Sista arbetsdagen för mig..

Idag blev det den sista dagen jag jobbade innan min lilla prinsessa kommer :)  Blir jobbigt att vara hemma 7 veckor, men endå sååå skönt. Eftersom jag inte sover på nätterna och har börjat fått väldigt ont så är det skönt att veta att man inte ska upp tidigt och jobba.
Nu är Hebbe och Maria påväg hit. Jag och Maria ska kolla på förlossningskliniken och Hebbe o Kim ska sätta ihop ett databord. Får se hur det går haha..
Imorgon är det skärtorsdag, då ska jag och Kim hem till Pappa :) Vi är dit bjudna på påskmiddag! Blir nog en trevlig kväll!! :)

Längtar efter min lilla prinsessa! Mamma och Pappa är så nyfikna på vad du är för en liten tös. Hur du ser ut och vad du har för personlighet! Mamma och Pappa älskar dig redan MASSVIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0