Solen skiner och Ösk spelar match!

Igår kväll var vi hemma hos min Pappa och hans fru Karin på Påskmiddag :) Alla barn plus deras respektive var med. Så vi blev en hel del. En trevlig kväll blev det med mycket mat, efterätt och en massa Godis!
Efter en stund försvann pappa, och jag frågade min bror vart han tror pappa hade gått?.. hahah han kanske har gått och gömt påskägg som vi ska leta efter, du vet sånt som han gjorde när vi var små. sa min käre bror.!
Haha och mycket riktigt var det så. Så alla barnen (vuxna är vi väl nu) fick gå och leta rätt på ett varsit påskägg.. :)
Kim bara skrattade och sa, gjorde ni alltid så här när ni var små.. ??
Man blir aldrig för gammal för att leta efter påskägg som pappa så smidigt gömt... hihi 

Pappa mfl.                             Ingen vill vara med på kort..     Ägg letande :)        Zandra o Kiffe hittade sina ägg!


Till slut hittade Kim sitt Påskägg! :)



Idag skiner solen :) Jag och Kim ska strax iväg och köpa biljetter till matchen i eftermiddag. Ösk - Elfsborg. Vi får verkligen hoppas att det finns sittplats biljetter kvar. Vi har nämligen hört rykten om att det tyvärr redan är slut sålt.
Vi får vänta och se, vi ska vara där om en timme..
Idag hoppas jag verkligen att Ösk är på hugget och vinner den här matchen!
HEJA ÖSK HEJA ÖSK!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0