Tjejkväll med mina brudar :)

Har nyss kommit hem ifrån gymnastikträningen. Just nu hård tränar vi för en tävling som vi ska delta i nästa helg. Kom och titta ni som kan. Mellringe hallen lördag och söndag!
Nu är man helt slut efter träningen, man får skrika och tjata på tjejerna hela tiden känns det som. Brukar alltid vara så av någon konstig anledning, så här precis till tävling. Är väl deras nerver som skakar hihi...

Kim spelar forbollsmatch just nu, och jag hoppas det går bra för honom :) Heja Kim!!

Kvällen ska jag spendera hos min underbara vän Maria. Hon fyllde år i veckan och ska ha lite tjejkväll :)
Blir underbart att få träffa alla tjejkompisar igen.. Man ses så sällan nu när alla jobbar olika tider på dygnet. Och alla har oftast så mycket att göra. 
Marias kille Hebbe  får spendera kvällen här hemma hos Kim.. hihi han får inte lov att vara hemma ikväll.. Dom får det nog trevligt dom också skulle jag tro....

Nej nu måste jag göra någon mat innan jag ska gå.. Hmm men vad ska man äta??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0