Underbar dag med sol :)

Vaknade av att mamma ringde,,, Jag åt frukost och gjorde iordning mig, sen blev det stan för att träffa Mamma.
Vi handlade present till ( hemligt) hon kanske läser :) Sen bjöd mamma mig på lunch. Vi satt ute på uteservering och åt. Hur underbart som helst var det... Efter lunchen hade mamma bråttom tillbaka till jobbet, så jag fortsatte på egen hand..
Jag kollade lite i olika affärer, men blev tyvärr inget köpt. Det jag ville ha var slut :(

Efter timmar ensam på stan, kom Kim upp. Vi gick och satte oss i Stadsparken och avnjöt en underbar glass i solen....
Kunde suttit i flera timmar i solen och bara göttat mig!! :)
Efter en underbar eftermiddag i Stadsparken, lånade vi Mammas bil för att åka och storhandla.
Vi hann precis slänga in alla varor i kylen, sedan var det dags att sticka ut igen.
Pappa hämtade upp oss och vi åkte ut för att se Ervallas första seriematch. Tyvärr förlorade dom med 3-2 mot Mellringe. Men Ervalla spelade riktigt bra fotboll. Oturligt nog skadade Christoffer (min bror) sig med bara 5 min kvar av matchen. Det såg ut att vara ganska illa tyvärr. Han kunde inte gå efter matchen. Förhoppningsvis är han tillbaka om några veckor på planen igen. Men jag vet inte, såg inte bra ut :( Håller tummarna för dig bror!!!

Nej nu ska jag nog sova. Är såå slut i kroppen efter allt gående idag. Och imorgon tävlar vi hela dagen och på Söndag.
Blir en hård helg för mig haha..
Kram på er alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0