Valborg!!

Igår var jag hos barnmorskan. Allt såg och lät jättebra :) Ellahs hjärtslag låg på 140-145...
Nu har hon lagt sig helt tillrätta. Yes äntligen hihi. Nu går det inte att rubba henne sa barnmorskan, hon hade sjunkit ner så mycket. Så från och med nu kunde förlossningen starta när som helst. Önskar det blir så snart som möjligt!! Men jag går förmodligen 2 veckor över tiden :( När du en kommer så är du oerhört längtat min lilla prinsessa :)

Ja idag är det ju valborg. Dom flesta sitter nog ikväll och tar en god kall öl eller ett gott vin. Men jag tar mig en kall och god cola haha. Får bli så ett tag till. Men jag är så oerhört sugen på en kall corona med lime nu när det är så fint väder ute.
Ikväll blir det att gå hem till Maria och Hebbe. Vi ska grilla och sedan gå och kolla på brasan inne i stan. :)
Kim är inte så intresserad av brasan, så jag har fått muta han med några öl. hahah... Jag kan mina knep :)
Blir nog en underbar kväll. får se vad mer som händer??
Ha en trevlig valborg allihopa!!



Ösk matchen som spelades igår nämner vi inte :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0