2 dagar har snart gått.

Förlåt att jag inte hunnit blogga på snart 2 dagar. Får skylla på att jag haft mycket o göra :)
Igår skulle jag och Maria (från föräldragruppen) gå ut och gå på morgonen. Duktig som jag är ställde jag kl på 8.. Jag gick upp åt frukost och fick väcka Ellah, för hon ville sova vidare. Haha men när jag ringer tilll Maria så säger hon. Har du tittat ut genom fönstret idag? Och det hade jag såklart inte gjort, det spöregnade ute. Så det blev ingen promenad :( Typiskt, jag som hade ställt klockan och allt haha. Istället lekte jag med Ellah och kollade lite tv, sen gick vi och la oss för att sova lite middag :) Gud så skönt det var.. På eftermiddagen kom Tommy och Rebecka och hälsade på. Dom ville prata lite om dopet som är på Lördag, då dom har blivit valda att bli gudföläldrar tillsammans med min bror och Kims syster.. Dom blev så rörda över att vi hade frågat dom.. hihi det är ju bra det...
På kvällen var det bara för mig att ta på sig träningskläder och åka bort till träningen. Ellah fick följa med denna gång. Hon var så nöjd och lekte så fint till en början. Sedan vart hon lite gnällig, då bytte vi om till pjamas och så blev kvällsmaten serverad. Då blev hon så nöjd så hon somnade min lilla prinsessa. Tydligen jobbigt att titta på när andra tränar Haha..


Idag Torsdag fick jag ställa kl igen, då jag hade massage tid kl 10 uppe på stan. Först fick jag ta en promenad bort till mammas jobb där Ellah fick vara medans jag fick massage. Gud vad underbart skönt det var med massage. Jag njöt hela den LÅNGA (haha) halvtimmen jag fick.. Tänkte boka en ny tid. Men får vänta ett tag, det är ju inte billigt precis. Synd det :(
Efter massagen begav jag mig tillbaka till mammas jobb för att hämta Ellah. När jag kommer in på kontoret ligger Ellah och sover i Mammas famn på skrivbordet haha pluttan var så trött att hon deckade vid tangentbordet...
Vi stannade kvar ett tag på Mammas jobb, det blev att vi åt lunch där. Efter det gick jag och Ellah på stan hela efter middagen. Jag köpte lite saker jag behövde till dopet..
Nu i kväll har vi kollat Sopranos och myst med Ellah.. Nu sover Kim, Ellah och snart jag.. :)
Imorgon ska det tvättas och iväg och handlas till dopet!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0