Bvc kontroll.

Idag var jag och Ellah hos bvc sköterskan, hon vägde och mätte Ellah.. Nu är Ellah 58,5 cm lång och väger 5780kg. Haha jag trodde faktiskt hon skulle vara längre och väga mer. Men det gjorde hon inte :) Det är bra det, hon får inte växa för snabbt min lilla tjej. Hon ska vara liten så länge som möjligt :)
Efter Bvc gick vi upp till Mammas jobb på stan och hälsade på ett tag. Sen tog vi sällskap bort till Mammas träning. När jag och Ellah kom hem så kom Ellahs gammelmorfar K-G förbi och grattade Kim. Han kunde tyvärr inte komma när Kim fyllde år. När K-G åkte hem åkte vi iväg för att storhandla.. Det behövdes göra kan jag säga :)
Så nu sitter jag här, Kim kollar fotboll och Ellah sover.. Jag ska nog också lägga mig snart. Jag och Ellah ska ju upp med tuppen imorgon och gå ut och gå med Maria och lilla Cornelia från föräldragruppen..
Här kommer några goa bilder på Ellah när hon gosar med sin älskade mjukis docka och sin favorit kanin.







När Ellah lekt klart och gosat med Kanin brukar det oftast sluta såhär. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0