Den stora dagen är kommen :)

Han tyvärr inte blogga något igår, då jag hade fullt upp med att fixa inför dopet. Dagen började med att jag tvättade. Sedan kom min käre Pappa förbi och vi åkte iväg för att handla det sista till idag. Sen hemma en snabbis och sedan iväg till lokalen för att duka iordning och göra fint till idag :)
Sen hade jag fullt upp hela kvällen med att göra klart presenterna som vi ska ge till gudföräldrarna..

Idag är det den stora dagen. Ellahs dopdag! Igentligen har jag inte tid att sitta här nu heller haha.. Men man blir lite beroende av att gå in varenda dag.. Nej nu måste jag äta frukost, duscha, sminka, fixa hår, bestämma kläder till mig själv.. Sedan ska jag bada, mata och ta på kläder till Ellah också.. Vart plötsligt lite stressad haha.. Måste fixa nu!! Ses sen i kyrkan ni som kommer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0