Ellah var så duktig!

Ellah var så duktig i lördags när vi hade dop för henne. Jag trodde hon skulle vara jätteledsen i kyrkan eftersom hon var super trött. Men min lilla prinsessa klarade av det så bra. Hon vart lite irreterad vid ett tillfälle, men det gick över när prästen hällde vatten på henne :) haha jag trodde det skulle bli tvärt om.
Efter dopet hade vi fika inne på församlingshemmet. Gud vad mycket bullar,kakor och tårtor det blev över. Mamma och Karin hade bakat till ett helt kompani.. :) bätttre det en att det tar slut. Så nu har jag både bullar och en massa kakor här hemma. Hur ska det gå nu när jag tänker på vad jag äter?? Jag ska ju gå ner i vikt inte upp. haha..
I lördags kväll efter dopet åkte jag hem till Maria. Där satt vi hela vårat underbara tjejgäng. Äntligen var vi där allihopa, alltid någon som brukar fattas. Vi beställde hem mat och förfestade, sedan gick vi upp till Mia där grabbarna satt och förfestade. Där umgicks vi alla ett tag och sedan tog vi taxi till Strömpis.
Jättekul hade jag, men tyvärr blev det en och en annan drink för mycket för min del på slutet :( Så igår söndag mådde jag inte allt för bra.. Nee ussh kändes som jag hade maginfluensa.. Så nu ska jag inte ut på flera år har jag bestämmt :) haha..
Ellah var helt underbar igår. Gnällde eller skrek inte på HELA dagen. Hon låg nöjd och lekte med sitt nya babaygym och gosade lite med mig och kim ibland.. Haha hon kännde väl på sig att det inte va någon ide att bråka med mamma igår, när jag mådde som jag gjorde..
Just nu sitter jag i sängen och kollar runt lite på datorn. Ellah ligger här brevid och sover middag.. Hon är bara för söt när hon sover :)
När hon vaknar ska vi gå iväg på en promenad för att lämna tillbaka kyrkans nyckel. Ikväll blir det Gymnastikträning som varje måndag. Ikväll är det Ösk match också. Skit att dom alltid ska spelas på måndagar så att jag missar dom :(
Jag är lite nervös. Ellah ska vara hemma hos Pappa och Karin ikväll när jag tränar, för Kim ska självklart på Ösk matchen.. Det klarar dom säkert galant, men e självklart lite nervös. Dom har aldrig haft henne helt själv. Men dom har ju erfarenhet om man säger så. Pappa med 2 barn och Karin med 4. Så varför oroar jag mig?? :)
Ikväll kommer bilderna från dopet. Jag hann själv inte ta några bilder under dagen, så ska få bilder från mammas kamera..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0