Ellahs önskelista!!

Många har frågat vad Ellah vill ha i doppresent. Här kommer nu lite olika förslag som jag kommit på.

Kläder strl 68 och uppåt.
Olika leksaker från 2 mån och uppåt.
Fina saker till ett barnrum, tex mättsticka, tavlor, mattor och annat fint.
Saker som är lite dyrare som man kanske kan gå ihop några på.
Hoppgunga
Gåstol (tror jag det heter)
En vinter åkpåse till vagnen. Helst i svart.
Någon rolig lära gåvagn.

Just nu kommer jag faktiskt inte på mer saker. Men jag har tappat bort hjärnan ibland känns det som, så jag har säkert glömt en hel del saker som jag tänkt på..
Men Ellah blir nöjd med allt :) Tips att spara kvitto bara om man får 2 av något!!

Jag blir glad bara ni kommer på mitt dop, säger Ellah :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0