För det är ingen vanlig dag för det är Kims födelsedag HURRA HURRA HURRA!

I eftermiddag blir det att fira Kim som fyller 23 år. Jag har vart så snäll och bakat världens finaste tårta :)
Just nu väntar jag på Pappa som ska komma hit med lunch. Ska bli mysigt att äta lunch här hemma med pappa.. Han har nog saknat Ellah en del :)
Ikväll efter kalaset ska jag iväg på träning. Haha har sådan sjuk träningsvärk att jag knappt kan gå. Hur ska det gå ikväll tro??
Ellah blir kvar här hemma med Kim när jag ska träna. Hoppas det kommer gå bra. Ellah kan vara lite grinig på kvällarna, då hon är så trött och vägrar att somna :) Hoppas hon inte bråkar med Kim ikväll. Det är ju faktiskt hans födelsedag!! hihi
Ska lägga in bilderna från Danmarks resan idag också :)

Den otroligt fina tårtan jag gjort till Kim, med lite hjälp av min underbara Mamma :)

Ellah i sängen imorrse när vi lekte lite <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gratta Kim från oss.

Gud, vilken fin tårta, en sån vill jag också ha när jag fyller år. Du och Gunilla skulle öppna ett bageri.

2009-08-19 @ 23:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0