Föräldraträff!!

Idag har jag och Ellah vart på föräldraträff. Hela vägen till träffen skrek Ellah som en tok :( Hon var så himla övertrött att hon inte somnade. Gud vad arg hon var min lilla tjej:(
Men när vi kom fram gav jag henne lite mat sen fick hon somna i min famn.. Haha stackars Ellah, hon sov kanske 5 min sen vaknade hon av dom andra barnen.. Det var verkligen jättekul att träffa dom andra föräldrarna igen och kolla in deras små bebisar. Såklart var jag den som fick barn sist. Alla vi skulle ha mellan 29-31 maj. Bara jag som fick i juni..  haha så kan det vara, och endå var jag störst av alla med min jätte mage :)
Jag och en till från gruppen bestämmde oss för att gå ut och gå på Onsdag. Blir nog kul att komma upp på morgnarna och ta lite promenad.. :) Vi bestämmde oss för att börja umgås en del. Det skiljer bara ett år mellan oss. Och dom andra i gruppen är 30+. Så vi känner oss lite yngre :)
Direkt efter träffen var det bara att skynda sig hem, slänga i sig mat och skynda sig till träningen.. Så jag kom hem för 1 timme sedan. Nu är jag sjukt trött och ska sova.
Imorgon blir det BVC för Ellah. Ska bli kul och se vad hon väger och hur lång hon är..
Godnatt!!
Alla våra barn. 3 flickor och 3 pojkar.

Milton,Cornelia,Alfred,Milian;Meja och Ellah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0