Gomorgon gott folk!!

Nu är kl tjugo i 10 och jag ska strax iväg på träningsläger för att träna mina underbara  gymnaster. Första dagen var igår och dom tränade på riktigt bra :) Får Hoppas dom fortsätter så hela helgen. Idag blir det en LÅNG tränings dag 10-17, så det kommer nog kännas i allas kroppar efter detta träningspasset! Eller vad tror ni? haha.
Ellah ska vara hemma med Pappa Kim på förmiddagen, sedan kommer han och lämnar henne på lägret. Han har aldrig haft henne själv något, så jag hoppas verkligen att det kommer gå bra och att hon vill ta flaskan från honom.
Men det tror jag nog det gör, våran lilla tös är så snäll och glad för det mesta!!
Ne nu måste jag åka!! Ha en underbar dag. Och ni på Pappas släkt ha en underbar kväll ute i Alby. Festa för mig med :) Grattis Hulda!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0