Här kommer vi Danmark!! :)

Igår började vi med att städa lägenheten. Det var nämligen en som skulle komma och titta på den. Vi har lagt ut lägenheten på direktbyte. Jag hoppas verkligen att hon som var här kommer vilja ha våran, hon hade en jättefin lägenhet i Björkhaga.
Hennes lägenhet är som ett litet radhus med uteplats, det skulle jag vilja att Ellah har :) Så vi kan sätta upp en gunga och sånt på tomten.. Nu är det bara att hålla tummarna att hon vill byta..
Sedan vart det en sväng till Gustavsvik, det var ju så fint väder :)

Nu är kl halv 9 på morgonen och här sitter jag nu med Ellah :) Idag ska jag och Ellah bada. Bäst att passa på, snart är sommaren slut :( Känns ju inte ens som om den har börjat...
Ikväll ska jag och Ellah sova hos mim Mamma. För tidigt imorgon bitti tar vi bilen mot färjan och sedan båten över till Danmark :) Vi ska vara i Danmark och hälsa på min Mormor från fredag till Tisdag. Så ni förstår säkert att dte inte kommer att bli något bloggande då.. Men ska blogga så fort jag kommer hem med en massa bilder från resan :)
Nej nu ska jag äta frukost och mysa med Ellah. Hon är så underbar, hon har börjat skratta jättemycket och försöker att prata. Haha kommer så gulliga ljud ifrån henne. Min prinsessa!
Ska lägga in några nya bilder på henne innan dagen är slut :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0