Krogen..

Tro det eller ej, men ikväll blir det krogen för min del :) Ska ut med mina tjejkompisar som jag inte vart ute med på år och dar.. Kommer nog sakna Ellah hela kvällen..  <3 Men ska försöka att ha så kul som möjligt. Blir inte mycket man är ute nu för tiden. Bäst att ta vara på den lilla tid man får för sig själv ibland.

Tack Mamma för att du blonderade mitt hår idag :)

Haha just nu sitter jag och dricker en iskall sommar cider. Mums vad gott och svalkande det är. Har glömt bort hur gott det kan smaka :)

Har hänt en del på sistonde, ska blogga om det så fort jag orkar...

Älskar dig Ellah mest av allt! Mamma kommer tänka på dig hela kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0