Länge sen..

Nu var det verkligen länge sedan jag bloggade.. Sent i Tisdags kväll kom jag och Ellah hem ifrån Danmark. Vi var där med min Mamma och min moster för att hälsa på min mormor som bor där.
Det var super skönt att få komma bort ett tag på lite semester :) Det tråkiga var att när det fina vädert kom till Örebro åkte vi bort till Jylland på Danmark, och hur tror ni vädret var där?? Sämst som vanligt med regn och rusk..
Jag lovade er att jag skulle lägga in några nya bilder på Ellah innan jag åkte till Danmark, men tyvärr gick inte det då Kim lyckats tappa bort sladden till Datorn.. Men nu är den hittat så här kommer bilderna :)





En arg Ellah hos Pappa!!

Våran lilla tjej bara växer och växer, man hinner ju inte med i svängarna :)
Bilderna från Danmark kommer så fort jag lagt in dom på datorn..!!
I eftermiddag ska jag iväg på Gymnastikläger. Nu är det dags att börja träna mina gymnaster igen, Nu är det slut på uppehållet. Nu är det dags för hård träning till Höstens alla tävlingar.!! 
Nej nu skriker Ellah, nog dags för mat!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0