Ösk möter Djurgården...

Ikväll möter Ösk Djurgården hemma på Bern Arena. Jag kan tyvärr inte vara där eftersom våran gymnastik termin startar ikväll. :) Imorrse blev Ösk målvakt John Alvbåge Pappa för andra gången till en liten son vid namn Logan. Grattis!!
Men John ska stå i mål ikväll endå, och det är verkligen bra för utan han ligger vi dåligt till. Den andre målvakten i Ösk är nämligen SÄMST. Men det förstås han e ju en gammal gubbe hahah. Kämpa Ösk, för ikväll måste vi ta 3 poäng!

Nu måste jag byta om och göra både mig och Ellah redo för att åka på träningen..
Just det för alla som undrar vad Ellah vill ha i doppresent, så ska jag tänka på det och lägga ut en önskelista antingen ikväll eller imorgon!

John Alvbåge ösk målvakt! Se till och hålla nollan ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0