Shopping

Idag har jag vart på stan i flera timmar. Shoppade en del, och det blev bara till mig :) Annars brukar jag bara handla en massa till Ellah och inte till mig, så det var skönt att få lite köpt till mig för en gångs skull...
Jag fick skynda mig hem från stan, för kl halv 5 skulle prästen komma o prata om dopet. Men när kl blev halv 5 kom det ingen präst.. Efter en halvtimme dök han upp. haha Han hade yrat runt här nere och letat sa han.. Stackarn.
Nu är iallefall allt bestämt och fixat till dopet. Bra det :)
Kim är ute och festar ikväll med en kompis som bor i Usa. Han ska nämligen resa tillbaka på söndag. Så det är lite avskeds fest ikväll.
Så jag och Ellah har mys kväll för oss själva. Vi började kvällen med att badat <3 och nu ligger vi i soffan. Ellah sover i min famn och jag ska kanske kolla en film om jag orkar.
Blir att lägga sig tidigt  ikväll, då jag ska upp imorgon på ledardag med gymnastiken..
Ne nu vaknade visst mitt lilla charmtroll. Så jag ska ta och försöka natta henne igen..
Gud vad tiden går fort. igår blev Ellah 10 veckor gammal..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0