Söndagsmiddag!

Middagen hemma hos Pappa och Karin smakade MUMS. Dom bjöd på Potatis, söndagsstek, sås och en massa olika grönsaker både kokade och ikke kokade.. Efterrätt blev det också :) Chokladpudding med grädde..
Jag och Ellah kom hem vid 7 tiden. Kim tog då och badade Ellah och jag beställde hem Ösk matchen på datorn.
Tyvärr förlorade Ösk ikväll, men jag tycker endå dom gjorde en ganska bra match i andra halvlek. Tyvärr är Elfsborg ett bättre lag och det syns framför allt i deras spel. Vi hänger inte riktigt med...  Bara kämpa och lära sig, så förhoppningsvis blir vi lika bra som dom en dag och kan vara med och strida om sm-guldet!!
Nu sitter Kim och kollar på Barcelona matchen på tv. Barcelona gjorde precis ett mål med assist av Zlatan :)
Blir nog att sova snart. Imorgon ska jag och Ellah till föräldragruppen. Ska bli riktigt kul och intressant att träffa dom andra föräldrarna och deras lilla änglar... Får se om det är stor skillnad i storlek på alla barn. Dom är födda med bara några dagar eller veckor i mellan.
Här kommer några bilder från eftermiddagen hos Pappa och Karin.

Ellah i knät på Morfar :)

I knät på Karins dotter Jossan...

I knät på Karins andra dotter Zara..
Hihi alla vill passa på och gosa med Ellah medans dom träffar henne..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0