Underbar kväll!

Jag hade en riktigt underbar och rolig kväll igår med mina vänner :) Först var vi hemma hos Mia och Johan där vi förfestade. Vid 24:00 tog vi taxi upp till Strömpis.. Det var sjukt mycket folk ute, antar att det beror på att alla fått lön. Träffade även min käre bror ute på krogen. Han var ute med hela Plättlätt gänget, ett j-vla liv var det på dom. Haha som vanligt antar jag...
Hade iallefall en sjukt trevlig kväll igår.. Men jag är inte riktigt van att festa längre, så idag e jag väldigt trött. haha blir väl så..
Blir att lägga sig tidigt ikväll.! Vi ska ju upp tidigt imorgon för Ellah ska på läkar kontroll. Får hoppas det går bra och att hon klarar alla test :)

Maria och Helena

Maria, Mia, Helena, Jag och Ewe.

Haha dansa blev det framåt kvällen.

Haha snygg jag är..


Jag, Jessin och Johan..

Haha johan och Johan kanske skulle vart på Pride istället??

Kommentarer
Postat av: Mia

haha kul vi hade =D måste vi göra om!!

2009-08-02 @ 18:05:36
Postat av: Nena

grymma bilder :D

2009-08-04 @ 21:01:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0