Helt slut i både kropp och själ!

Kom hem från träningen för ungefär en timme sen. Gud vad jobbigt det var att köra styrka idag. Kroppen är verkligen helt slut efter dom här dagarnas träning. Får bli att vila kroppen 2 dagar innan jag ska träna på lördag igen. Haha så som jag kände mig idag blir det nog bra med lite vila...
Bilderna från Danmark kommer nog imorgon istället. Jag har börjat att lägga in dom på bloggen med det är MÅNGA bilder som ska läggas in så det tar ett tag.
Men här kommer iallefall bilder från idag när vi firade Kim!!!

Ellah har på sig kalas klänningen :)

Ellah ger Pappa hans present...

Kim tackar Ellah så mycket <3

Anders och John.

Farmor Nina och Ellah.

Kims Farmor Gullan, Kim och Ellah.

Kims Faster och Kusin.

Tida..

Här kommer några fina kort på Pappa med dotter <3


Ne nu ska jag försöka lägga mig i sängen och kolla på något avsnitt av Sjukan.. Haha för bra serie!!
Kim har åkt till jobbet. Han ska köra till Norge och kommer inte hem förens sent imogon kväll! Hoppas han kör försiktigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0