4a julafton, men bara KalleAnka 1 dag.

Nu är granen klädd och alla julklappar inslagna :) Känns underbart!!
Eftermiddagen hemma hos Rebecka och lilla Charlie var mysig. Ellah verkar tycka mycket om Charlie. Hon skulle ligga och pilla på henne hela tiden. Haha Ellah har inte förstått det där med att vara försiktig en, så Charlie fick sig en och en annan smäll.  Men hon var lika nöjd för det :) Tur det!!!
Imorgon börjar firandet av julen. Iår kommer jag fira julafton 4 dagar.. HAHA vet. Men så blir det när föräldrarna är skilda och man har STOR släkt.
Imorgon kväll ska vi fira Jul hemma hos min Mamma. Det blir jag, Kim och Ellah tillsammans med min bror, Mamma, Anders och hans 2 barn. Vi ska äta gott, få julklappar av tomten och umgås :)
På Julafton ska det firas med pappa och hela släkten ute i Leken.
Juldagen firas med Mammas släkt.  Annandagen firas ute på landet hemma hos Kims Mamma..
Tror ni man rullar fram efter den här julen?? åhh JA!!


Ellah i sin fina nya overall!!

Pillar lite på Charlie..


Haha jag drog bort Ellah från Charlie. Och vips var hon där lika snabbt igen.. Ellahs Charlie :)

Prinsessorna <3


Nej nu ska jag kolla på Jul med Anna Anka.. Skrattar så när jag ser henne. Hon har sådana härliga åsikter om allt!

Kommentarer
Postat av: Bella

God Jul på er Tjejer och hoppas ni får en underbar första jul tillsammans!



Kramar ifrån bella

2009-12-23 @ 11:35:47
URL: http://bellaochjohan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0