Aldrig som man planerat!

Jag och Rebecka ändrade tiden från 14 till 17. Bra tänkte jag, då hinner jag klä granen som jag påbörjat! Haha tror ni det blev så? Ellah var super trött så jag skulle lägga henne, och självklart somnade jag också. Nu nästan 3 timmar senare vaknar vi..  Hmm jag som skulle klä granen, nu blir det att fixa iordning sig och dra till Rebecka.. Men det var FÖR skönt att sova ett tag, och granen står ju faktiskt kvar :)  Så pyntas innan julafton SKA den iallefall göras. Antar att det blir ikväll.. Haha blir ALDRIG som man planerat när man är småbarnsförälder!
Men nu ska det iallefall bli trevligt att umgås lite.. Men först ska man ta sig dit i det iskalla -20 vädret.. Blää.
Men Ellah har det nog allt skönt i sin åkpåse! Mamma är avundsjuk på dig älskade dotter :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0