Äntligen KLAR, nu ska det mysas!

Underbart, nu är hela lägenheten städad och pyntad. Det är sååå himla fint här :) Nu slipper jag äntligen vakna upp på morgonen och se alla kartonger och oårning. Nu är allt fixat :)
Det har tagit exakt hela dagen att fixa är hemma.. Dum som jag är kom jag på att jag skulle möblera om också haha. Men det vart toppen bra!!!
Kim har tydligen jobbat hela dagen, men kom hit efter han slutat. Då tog vi en kvällspromenad med Ellah i Pulkan och handlade lite mat. Ellah var för söt när hon satt där i sin pulka :) Hon såg så himla nöjd ut! Det får bli en tur imorgon också!
Kvällen avslutades med tända ljus och lite julmat. Det blev köttbullar, prinskorv, potatis, julskinka och ägg. Kunde inte slutat bättre!
Hann tyvärr inte sätta upp granen innan det var dags för Ellah att gå och lägga sig.
Så det får bli att göra imorgon istället. Då ska jag även gå till föräkringskassan och sen på kvällen är vi hembjudna till Tommy och Rebecka (Ellahs gudföräldrar) på adventsfika.. MYS MYS!


Morgonmyser i soffan. Mammas ska precis tända fjärde ljuset i staken :)

Att åka pulka var skojsigt!

Är påväg för att inhandla lite julmat!


Handlat och är påväg hem. Ellah var mycket nöjd över att få ta hand om påsen :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0