Det ska vara Pappas säng tydligen!

Gud vad kallt det är idag! Man ville inte gå upp ur sängen, bara ligga kvar under täcket och mysa med Ellah :)
Men upp måste man ju, så nu sitter jag här framför datorn och Ellah leker på sin lekmatta.
Det är lite roligt Ellah har sovit jättebra 2 nätter irad. Igår somnade hon halv 9 och vaknade kvart över 8 imorrse, och då vaknade hon bara 3 gånger inatt för att vilja ligga och tutta lite. Hon verkar trivas att sova här hemma hos Pappsen. Haha ahh om jag sover här också, annars är det bara skrik.
Får hoppas att hennes bra nätter kommer fortsätta. Får bli att stoppa i henne en hel portion med gröt och en halvburk med fruktpure, det verkar göra succe :)
Nu ska jag ta och få i mig lite frukost, sen bada Ellah och sen ska vi ta och gå till våran gamla lägenhet och fortsätta packa. Hoppas att Kim slutar hyfsat tidigt idag så han kan ta Ellah ett tag idag. Lättare att fixa och trixa i lägenheten utan henne.
Mammas prinssesa!


Hittade den här gammla bilden på Ellah. Här är hon bara 3 dagar gammal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0