Ellah känns bättre..

Har haft en underbar natt. Ellah har sovit nästan hela natten, bara vaknat för att äta. Nu springer hon runt för fullt i sin gåstol och är världens gladaste. Tror min lilla prinsessa är på bättringsvägen :) Hon är fortfarande jätteförskyld, men tror febern är borta. Och det gillas av Mamma Therese :)
Hade tvätttid imorrse, men den sov jag och Ellah bort. Hade verkligen behövt tvätta, men får bli att boka en ny tid och hoppas på att det finns en tid så fort som möjligt.

Min mobil är helt död, den dog igår kväll. Inte har jag hittat laddaren heller. Så om någon försöker få tag på mig så går det ej på tele. Försök med msn eller facebook.
Ne om jag ska ta och plocka undan från igår kväll och sen bege mig upp på stan ett tag. Behöver köpa mig ett par strumpbyxor till ikväll då vi ska på julbord. Ellah kommer bli SÅ fin i sin klänning, bolero och sina fina lackskor. Tar kort ikväll och sen får ni se på världens sötaste prinsessa!! <3

Bilder från igår..





Kärlek mellan Pappa och dotter <3

Igår eftermiddag skulle jag försöka byta en lampa i taket. Och vad tror ni händer? Jag ramlar! AJ AJ vad ont jag fick i benet. Och så här såg dte ut igår kväll..

Syns tydligt vart jag skrapade i benet. Ser lite roligt ute med ett avlångt blåmärke, men det känns mindre roligt kan jag tala om ;/
Men det kunde ju blivit värre så man får väll vara glad för det lilla som hände.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0