Ellah min busunge..

Ikväll hade vi avslutingen med gymnastiken. Skönt att få lite jullov nu både för oss tränare och gymnaster. :)
Några av gymnasterna hade köpt presenter. Jag fick en STOR låda med Toffifee (älskar det) och en jättefin julgrupp och en chokladtomte. Tack älskade gymnaster <3

Ellah ligger just nu i sängen och sover för fulla muggar. :)
Nu några dagar har jag försökt att ge Ellah vällling. Det går ju sådär kan man säga. Hon spottar bara ut den och verkar verkligen inte gilla det :( Hmm jag ammar fortfarande, men känner att hon behöver mer en bara min mjölk. Några tips på vad man ska ge istället för välling? Vet att när jag var liten så HATADE jag välling. Jag fick äta gröt på kvällarna istället. Försöker ge Ellah gröt också, haha men det går sådär med det också.
Både, välling, gröt och matpurer går kanske 2-4 skedar sen spottar hon bara ut resten. Fruktpure och yougurt älskar hon. Men det kan hon ju inte precis leva på. När jag slutar amma, vad ska hon då äta om hon inte tycke om varken gröt eller mat??
Bara mammas tuttar som verkar duga.. Men dom vill jag snart ha tillbaka :)

Nu ska jag ta och kolla på Oskyldigt dömd på datorn hade jag tänkt. Några Toffifee glider nog er också skulle jag tro hihi..
Imorgon blir det en stund på stan. Ska inhandla en kofta som Ellah ska ha över sen julklänning och ska även titta om jag hittar något till mig själv. En fika med Rebecka ska hinnas med också :)

Här kommer lite bilder från veckan.

Badgrodan i fullfart.

Haha skvätt ner HELA ansiktet.



Både Mamma och dotter är nybadade <3

<3

Tröttis myser i soffan.

Myser...

Kvällsmys med Pappsen.

Puss på dig älskade dotter <3

Linslusen..

Morgonmys... Ellah somnade för en liten stund.. MYS!

haha tog tydligen inte lång tid innan jag också somnade.

Ellah älskar nu mera att stå längst soffkanten. Höjdounkten på dagen :)

Min lilla gris unge :) Mammas hjärta!


Titta så duktig jag är...


Det är så himla kul att se att Ellah är SÅ himla medveten om kameran nu. Så fort jag tar fram den så tittar hon in i kameran och lägger OFTAST av ett stort leende.. Haha så liten men endå förstår Så mycket!! Love you Ellah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0