Ellah har fått julklappar!

Brrrr vad kallt det är. Känns som minus grader här hemma. Får ta och tända lite ljus och ta på mig en filt, så man blir varm. Kanske en kopp varm choklad också? Mm skulle vara mumsigt!
Ellah ligger och sover sen några timmar tillbaka, så jag tänkte passa på att koppla av och kolla på någon film.
Idag har jag och Ellah vart uppe på föräkringskassan för att hämta lite papper. När vi endå var uppe på stan passade vi på att träffa Mormor (min mamma) som bjöd på lunch. Tack! <3
Sen hann vi lagom hem så kom Kim hit. Vi var hemma här i ungefär 1 timme innan det var dags att åka till Ellahs gudföräldrar Tommy och Rebecka. Dom hade tänt en massa ljus och bjöd på glögg med fika :). Var super mysigt!
Ellah fick en julklapp också! Tack tack <3
Ellah har även fått en tidig julklapp av sin Morfar och Karin idag också. Dom hade köpt en jättefin overall till Ellah. Och eftersom det ÄR så himla kallt så fick hon den lite tidigare. Det är en riktigt tjock och gosig overall (Didriksson). HAHA nu har hon fått både overoll och pulka av Morfar och Karin.  Bra med tidiga julklappar ibland! :)

Tror ni jag hann pynta granen idag då? Nej, såklart inte. Dagarna bara springer förbi. Hinner inte med hälften av vad jag tänkt. Men nu är granen iallefall uppsatt, så imorgon SKA den pyntas!!


Ellah vill gå hela tiden nu.. Kul! men jobbigt för Mammas rygg :)

Så fina fotbollsskor. Fått av Morbror Kiffe!


ACDC ROCKAR!! :D

Fotbollsproffs nästa? Jobbar på bredsidan. Ge mig en boll bara, så ska jag visa er!

Pappagos <3

Hoppas ni sover lika gott som mig :)

ÄLSKAR DIG KIM ELLAH JOLINE WESTLIN WICKMAN! MAMMAS ALLT!

Kommentarer
Postat av: Kiffe (morbror) (gudfar)

Hon är ju så söt mitt lilla hjärta, man blir alldeles varm när man ser henne!

2009-12-22 @ 01:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0