Ellah röjer för fullt!

I söndags kväll blev det en sväng hem till Pappa. Vi bakade pepparkakor och drack glögg. Jag där emot drack inget, för det var alkohol i glöggen och då gillar jag det inte. HAHA ska vara saftglögg för min del :) Smakar inget glögg med alkhol i tycker jag, bara en massa sprit. Och det är inte juligt haha..

Igår så fixade jag lite här hemma. Ni vet där där som man gör varje dag plockar undan , lagar mat och diskar.
På kvällen åkte vi hem till min Mamma där det julbakades. Vi gjorde pepparkakshus, knäck och kola. MUMS MUMS! Åhh så mysigt med jul!!

Just nu sitter jag morgontrött i soffan medans min huligan till dotter kör för fullt i sin gåstol och drar i ALLT hon får tag på. Idag ska här tvättas och pysslas. Ska ta fram resten av alla mina tomtar också :)
Vid 14 ska vi ta oss till Karla vårdcentral där Ellah ska på sin 6 månaders kontroll. Ska bli kul att se hur lång hon blivit och vad hon väger. Tror nämligen hon väger en del nu. Mammas älskling har blivit en liten knubbis. Jag gissar på att hon väger över 8 kg nu. Får se om jag har rätt :)
Ser ni? vad mycket snö det är ute. Jag älskart! Hoppas den ligger kvar hela julen.  Synd att jag inte hunnit skaffa en pulka till Ellah, då hade vi tagit en promenad med den idag.

Haha ne nu måste jag gå och ta Ellah, hon röjer för fullt!


Haha mitt fina hus.


Lek med Mormor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0