Får det vara så kallt??

Brrr vad kallt det är ute, är det verkligen tillåten att vara så kallt? Borde inte får vara det.. Man fryser ju arsl-t av sig.
Vi kom precis hem ifrån Kims Farmor och Farfar. Vi blev bjudna på fika och fick Julklappar.. Tack :)
Ellah fick jättefina kläder och en bilratt man sätter på barnvagnen som låter och blinkar. Den vart populär hos Ellah, så den får vi ta och sätta fast imorgon :) Jag och Kim fick varsin trisslott, som vi faktiskt båda två vann på. Haha hur vanligt är det?? Sen fick vi massa pengar också.. :)
Ellah blir bortskämd av alla paket som hon får ifrån folk. Men ingen är nöjdare en Ellah <3
Innan vi åkte ut till Kims Farmor och Farfar var vi på stan och åt lunch med Tommy och Becka (Ellahs gudföräldar) det är så trevligt så!

Varje vecka så skriver jag ett papper på vad som ska göras varje dag.. HAHA jag måste göra det för att kunna sova på nätterna, är rädd för att glömma saker som ska göras. Man får saker lättare gjorda om man har det på papper och kan stryka det när dte är gjort. Så här ser dagens lista ut.
Måndag:
Ringa Skandia.
Ringa Melins.
Träffa Tommy och Becka.
Boka tvätttid.
Städa.

Så det är väll bäst att jag sätter igång med städningen nu då.. Så jag kan stryka det sista på listan. Sen ska jag äta kvällsmat och tända ljus och bara mysa med Ellah.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0