Fjärde och sista ljuset!

Igår fick jag dom sista klapparna köpta. Känns bra att allt är klart, och att jag nu kan lägga det tänkade åt sidan :) Hann packa upp dom sista kartongerna här hemma och möblera om lite. Nu är det bara att julpynta klart, slå in alla klappar och städa. Jag hann med så mycket igår eftersom Ellahs Morfar och Karin tog hand om Ellah. Det var tänkt att hon skulle sova hos dom också, så Mamma skulle få sovmorgon. Men det slutade med att jag fick åka och hämta hem henne. På kvällen när hon skulle sova var hon SÅ ledsen min lilla snutta. Bara grät och grät och ville inte ta någon flaska. Så Mammsen kom åkandes för att hämta hem min lilla guldklimp! Antar att det kommer gå bättre för henna att sova borta när jag slutat amma. Just nu somnar hon ofta vid mitt bröst, och så helt plötsligt är jag inte där. Hallå vart e mina tuttar att gosa med tänker hon väll? haha Och så blir hon oxtokig!

Nu sitter jag och Ellah och kollar på Bumbibjörnarna :) Eller det är nog mest jag som tittar och Ellah pysslar med någon leksak. Jag ska snart ta och äta frukost och tända det fjärde och sista ljuset i staken :) Snart är det julafton!!
Sen blir det att sätta igång och städa och slå in klapparna så vi kan ta upp Julgranen sen :) Åhh vad mysigt det kommer bli. Får se hur det går med granen. Antar att Ellah kommer vara där och dra ner allt hon får tag på från gåstolen.. Haha Hoppas inte!

Nu kurrar magen, dags för frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0