Gnäll Ellah.

Dagen blev inte riktigt som planerat (när blir den det?). Jag hade tänkt packa upp allt som är kvar och fixa mysigt här hemma. Men istället har jag fått gjort allt möjligt för att inte Ellah ska vara gnällig. Så fort jag lagt henne ner för att leka så har det funkat i kanske 10 min, sen vill hon bara vara med Mammsen :) Är väll jobbigt att vara förskyld och att det kliar så i munnen. Min lilla Prinsessa <3
Kim var snäll och kom hit och skulle hjälpa mig att packa upp några kartonger. Haha men det slutade illa. Första kartongen han packade upp så skar han sig på ett glas. Kan säga att han blödde igenom både 1, 2 och 3 plåster. Till slut fick jag sätta på ett bandage för att det skulle sluta blöda. Efter den lilla incedenten fick jag torka bort blod både från vägg och golv. Haha Kim man ska inte skaka runt på en skadad hand. Kom ihåg det nästa gång!

Nu har jag precis lagt min lilla prinsessa. HOPPAS hon sover för natten. Men misstänker att hon vaknar om några timmar för att vara vaken ett tag och sedan somna om.
Nu ska jag passa på och vila upp mig och mysa i soffan. Här ska det ätas julskinka och drickas julmyst! MYS MYS.
Just det ska ta och skicka iväg julkorten också. Är det inte dags att man gör det snart??



Kommentarer
Postat av: Sofia

Satt precis och tittade på det, den 16december om man skickar med julporto. :) Jag beställde kort på barnen idag som ska fixas till jolkort. Ska bli så kul.

2009-12-08 @ 23:28:47
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hmm julkort menade jag! ;) Börjar vara trött. Dags att sova.

2009-12-08 @ 23:29:18
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0