Gosiga Ellah ska pussas.

Vart en Chai Latte och krämbulle på Hälls idag. För gott med Chai latte.!! Var trevligt att få umgås med Rebecka och hennes lilla Charlie :)
Lilla Charlie blev 2 månader gammal idag, och Ellah blir 6 månader imorrn. Så det skiljer nästan exakt 4 månader mellan dom. Framtida bästa kompisar kanske? haha
Efter fikat vart det en tur ut till Mariebergsköpcentrum, Kim ville följa med som sällskap. Det tackar man för :)
Jag köpte en klänning till mig som jag ska ha på Julafton och nu på Lördag då jag blivit bjuden på Julbord av Kims farmor Gullan. Hon hade vunnit pengar på Postkodsmiljonärerna och ville nu bjuda alla sina barn och barnbarn och respektive på Julbord. Hon vet om att jag och Kim inte är tillsammans längre, men hon skulle bli så glad om jag också ville komma. Och självklart vill man göra det :) Då får dom träffa Ellah också. Det händer väldigt sällan tyvärr.. Det blev en fin bolero köpt till Ellah också, en som hon ska ha över sin fina klänning på julafton :)

Imorgon SKA jag fixa det sista i lägenheten. För på kvällen får jag sällskap av Vidar och Emma. Vi ska äta mat och kolla på Idol finalen :)
Mysigt värre!!

Åhh vad jag älskar min lilla Ellah. Hon har blivit så gosig. Ska ligga och trycka ansiktet tätt, tätt intill mitt ansikte. Många blöta  pussar får man allt <3

Två små trötta i soffan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0