Handla julklappar hela morgondagen <3

Nu sover äntligen min lilla huligan. Ellah tycker ALLT är så himla spännande nu förtiden, så hon har knappt tid att sova längre. Alltid något som finns att titta och roa sig med. Tillslut blir hon nästan för trött för att somna. Men hon somnade hyfsat fort i sin säng i sitt eget rum ikväll :) Hon vaknar nog runt 24-01 inatt och vill tutta lite. Då brukar jag låta henne ligga brevid mig och sova resten av natten. Orkar inte ta med henne, amma henne och sedan bära tillbaka henne. Ne då får hon ligga hos mig och mysa :) har säkrat sängen också, så nu ska det väll inte hända en till fall olycka! :)
Imorgon blir det att handla julklappar. Åhh så mysigt! :)Mina pengar kommer inte förens på Fredag, men har fått låna pengar av Kim så länge. Bra det! Eftersom jag nog inte kommer ha tid att handla i helgen. Haha som straff skulle jag få handla hans julklappar också. Det gör inte mig nått, tycker bara det är kul! :)

Ne nu ska jag kolla klart på filmen. Perfect men!! Finns en sådan på riktigt??
Nu får jag se till att börja ta massa foton igen, så jag kan pryda min underbara blogg med. hihi

Kommentarer
Postat av: Sofia

Så hur har det gått för henne att sova i eget rum??

2009-12-17 @ 10:16:02
URL: http://sofiagranstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0