Huua vad kallt det är!

Säger bara det! Det är tur att man har en barnvagn att hålla i nu när det är så halt ute. Min och Ellahs tur till stan förut höll på att sluta illa både 1 och 2 gånger. Det är verkligen snorhalt ute, och hade jag inte haft vagnen att hålla i skulle jag slagit en rejäl vurpa. Folk hade säkert fått sig ett gått skratt, men tror nog det hade gjort sjukt ont. Hörde precis på nyheterna att Örebro har fått in 26 fall med benbrott idag pågrund av vädret. Det är inte lite det.. Läkarna har nog en hel del att göra just nu!!!
Det är så man blir lite smått avundsjuk på Ellah. Hon låg i vagnen och hade det hur skönt som helst. Medans mamma höll på att frysa ihjäl!! Huua..

Blev en pulka köpt på stan. Ellah skulle fått det i julklapp av Pappa och Karin. Men Karin ringde mig imorrse och sa att hon skickar pengar till mig så får Ellah en förtidig julklapp. För vem vet när snön tänkt försvinna. Så imorgon ska vi ta en promenad i Pulkan :)

HAha vill ni veta en rolig sak. Ösk har en butik där man kan köpa supporterkläder som Tex tröjor och annat. Ellah har en Nalle, Napp, Haklapp och Nappflaska där ifrån. Och varje gång jag gått till butiken har jag sagt att jag tycker dom har dåligt med utbud för bebisar. Jag berättade att tex Aik, Hammarby, Göteborg, Elfsborg och andra sportklubbar har MASSOR att välja på till en liten bebis. Nu när vi är med i toppen och strider tycker jag iallefall det ska finnas en Ösk body.. Mycket bra ide, vi ska se vad vi kan göra har dom alltid svarat med..
Vad tror ni inte jag hittar idag i Ösk butiken?? HAHA jo en Ösk body!! Så gå ut och köp en underbart fin body till era bebisar och tänk på mig!! ;)


nej nu ska jag äta middag! Idag har jag gjort klyftpotatias, smörstekta champinjoner, sås  och Oxfile haha Ingen vanlig Onsdagsmiddag kanske. Men det är ju lilllördag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0