Idag öppnar man första luckan!

Har precis kommit hem till Kim efter att ha spenderat HELA dagen i min lägenhet med att packa.. Ajaj min rygg gör såå ont :(
Inte så lätt att packa kartonger samtidigt som man ska roa Ellah hela tiden, men jag lyckas ganska bra tycker jag :) haha

Haha Ellah mitt i flytten. Sitter säkrast i sin säng.


Får leka med det som Mamma inte hunnit packa ner. Det går bra det med :)


Idag är det 1 december. Och det betyder att man ska öppna första luckan i sin julkalander :) Åhh jag vill öpnna luckan, men jag kan inte har packat ner min chokladkalender. Haha jag är som ett litet barn när det kommer till jul. Jag köper kalendrar, pyntar och bakar. I år ska jag till och med försöka följa julkalandern :) Första avsnittet börjar om en kvart ungefär. Hoppas den är bra. Men det vet man ju aldrig. Känns som om julkalendrarna bara blir sämre och sämre. Jag säger bara Sunes jul. Haha bästa julkalendern som gått.

Nej nu ska jag ta fram kvällsmat och sen kolla kalendern :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0