Julfirande och Shopping.

Morgonen började med mellandagsrea :) Medans Kim och jag sprang runt och shoppade fick Elllah vara hemma och leka med Mormor. Skullle inte vara roligt för henne att fara och flänga från butik till butik. Roligare att leka med Mormor. Blev en del köpt, men som vanligt mest till Ellah :) Men jag köpte iallefall några plagg till mig själv. Men presentkortet på Gina Tricot kunde inte utnyttjas. Jag värgrade jag gå in där. Det var flera timmars kö. Tror varenda fjortis i Örebro var där och handlade. Får ta och åka dit någon annan dag.

Efter shoppingen hämtade vi upp Ellah och åkte ut till Kims Mamma där vi firade jul och blev bjudna på middag.
Tack för god mat och många julklappar!
Nu hade jag tänkt ta en varm dusch och sen sätta på mig min nya mysiga pyjamas jag fått i julklapp. Hoppas dte går något bra på tv ikväll.. Ellah gumman sover sen kl kvart i 9. Så nu är det dags för ensam Mammamys..


Dagens köp till Ellah.

1 Pyjamas och 1 Klänning blev det.

1 lilabody 1par ballongbyxor och 1 Muminbody.

2 par hängslebyxor. Köpta på Cubus. Dom hade 50% på nästan alla babykläder i Marieberg.

1 Kofta och 1 rosabody.

Om ni undrar vart alla kläder är köpta, så är det bara att fråga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0